NAK CANTIK? LIKE!

Wednesday 21 March 2012

POLISI PENUKARAN SEMULA PRODUK - MESTI BACA

Jaminan penukaran!

Kalau ada yang masih ragu-ragu tentang pembelian korset secara online...

Ini jaminan kami!

"Jika beli korset ini, dan dapati saiznya tak kena dengan Puan, sila hubungi kami dalam masa 24 jam di 019-9086382 / 012-6614776 untuk membuat penukaran saiz"

"Kami mahu anda dapat pakai dan rasai sendiri kesan positif yang telah dialami oleh pelanggan-pelanggan kami yang lain. Kami tidak mahu duit puan dibazirkan begitu sahaja."
*****************************************************************

Kami menghargai keyakinan pelanggan. Kami menawarkan 3 hari jaminan kepuasan terhadap Korset Ayus Ultraslim. Anda mempunyai 3 HARI bekerja untuk memulangkan semula dan MESTI mematuhi syarat-syarat berikut.
Anda juga bertanggungjawab untuk KOS PENGHANTARAN SEMULA.

Semua korset yang dihantar akan DINILAI terlebih dahulu terhadap kualiti korset tersebut sebelum penukaran diluluskan.


Korset yang dihantar semula akan DIPERIKSA dan untuk penukaran semula, korset tersebut hendaklah mematuhi SYARAT-SYARAT berikut:


    1- Anda MESTI memaklumkan kepada kami dalam masa 24jam (1 hari bekerja) mengenai permintaan untuk menukarkan korset tersebut melalui sms 019-9086382 / 012-6614776 atau Email – fieza6596@yahoo.com


2  2- Penghantaran semula MESTILAH dilakukan dalam tempoh 3 hari bekerja dan nombor jejak (Tracking No) penghantaran hendaklah DIBERIKAN kepada pihak kami.


3  3- TAG mestilah TERPASANG dan DIPULANGKAN dalam KEADAAN ASAL (bungkusan korset asal)


4  4- Korset MESTILAH dalam keadaan TIADA KESAN REGANGAN atau tanda-tanda yg korset itu telah dipakai (hanya pakai untuk MENCUBA sahaja).


5  5- Korset MESTI TIDAK dalam keadaan seperti sudah dibasuh atau apa-apa kesan kotoran atau bau dari pewangi, mekap, losyen atau minyak angin. Kami mengesyorkan anda mandi terlebih dahulu sebelum mencuba korset.


6  6- Korset ini memenuhi peraturan kesihatan (Health Code Regulation) untuk pakaian dalam.

    7- Setiap pertukaran hanya boleh dilakukan SEKALI SAHAJA dan caj sebanyak RM10 (Semenanjung) & RM13 (Sabah/Sarawak) untuk KOS PENGURUSAN, PEMBUNGKUSAN & PENGHANTARAN semula.

    8- Setiap korset yg dihantar semula akan diperiksa semula dan berhak untuk tidak menggantikan korset baru jika syarat di atas TIDAK DI PENUHI. Kami juga berhak MENOLAK sekiranya anda tidak memberikan nombor jejak (Tracking Number) dalam tempoh 3 hari bekerja.

    9- Kami juga berhak menolak sekiranya pemulangan anda tiba MELEBIHI 7 hari bekerja dan tidak bertanggungjawab atas kelewatan disebabkan kesibukan anda.
   
    10- Korset yang TIDAK DILULUSKAN untuk penggantian akan diposkan kepada anda semula dalam tempoh 5 hari bekerja.

****************************************************************


PRODUK ROSAK / TERSILAP HANTAR

Sekiranya anda menerima korset yang mempunyai kerosakan disebabkan oleh pengilangan, sila HUBUNGI 019-9086382 / 012-6614776 dalam masa 1 hari bekerja selepas barang diterima.


Korset PERLU DIPOS semula ke pihak kami dalam masa 3 hari bekerja dan sampai dalam masa TIDAK MELEBIHI 7 hari bekerja.


Sila KEMBALIKAN korset dengan NOTA menyatakan sebab pemulangan seperti “ROSAK” @ “SALAH SAIZ” (nyatakan saiz yg diingini) agar pihak kami dapat menyelesaikan masalah anda.


Jika terdapat kerosakan lain, selain dari yg anda sebutkan, pihak kami BERHAK untuk MENOLAK proses penghantaran semula korset baru dan caj kos penghantaran TIDAK akan dipulangkan semula.

TERIMA KASIH
KERJASAMA ANDA AMATLAH DIHARGAI


No comments:

Post a Comment