NAK CANTIK? LIKE!

Wednesday 23 December 2015

KHAS UNTUK YANG ADA SEMANGAT NAK KURUS MACAM NI




Tips terbaik dari Puan Idah.

"Sejak guna MBL pinggang saya boleh muat baju kain baju lama..baju 2010..kawan2 tempat kerja tegur mcm mn boleh kecik?

Tudung lycra yg pakai sarong tu tak ketat.sbb saya sapu lebihan MBL kat perut saya sapu pada dagu..tepi tulang pipi.muka tak nampak bulat.panjang btk muka.terima kasih.

Tudung lycra yg ketat kat muka dah longgar..saya suka sgt.
Saya juga control makan.lama tak mkn susu pekat.ambil gula sikit sahaja. nasi sepinggan sekali sehari.ini semua membantu.

Saya sapu tepi pipi sikit je.yang lebih sapu di perut.sebab panas.saya brsungguh2 tanpa jemu.
Kakak saya tengah cuba MBL.baru start sebab dia tengok saya kurus sikit."
πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–

Terima kasih Puan Idah
πŸ˜‰πŸ˜Š
πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–
Info lanjut, whatsapp +6019-9086382

LOSYEN BAKAR LEMAK BERKESAN - KLIK

No comments:

Post a Comment